Το Καθεστώς του Γ. Παπανδρέου ακολουθεί ασυγκράτητο τον άκρως επικίνδυνο δρόμο του ‘’δορυφόρου’’ του Ισραήλ ,πράγμα που εγκυμονεί μείζονες περιπέτειες στο άμεσο μέλλον αλλά και άκρως επιζήμιες εξελίξεις στα εθνικά μας θέματα.

Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010

έλαβα και εγώ περαίωση



Παρ' ότι πληρώνω ανελλιπώς τους φόρους μου από το 1982 που υποβάλλω φορολογική δήλωση, το κράτος των Κωστάκη και Γιωργάκη με κατηγορεί για κλέφτη και για να με επιβραβεύσει που είμαι τέτοιος αληταράς μού δείνει συγχωροχάρτι έναντι του ευτελούς ποσού των 3.500 ευρώ - μάλιστα με δελεάζει και με μια μικρή έκπτωση, ώστε, αν σπεύσω ραγιάς, να πληρώσω μόνο 3.220 ευρώ!

[Ερώτησις: αν επίσης σπεύσω να ψηφίσω Σγουρό μαζί με τον κ. Καρατζαφέρη, θα λάβω κάποιαν περαιτέρω εκπτωσούλα;]

Κύριε Πρωθυπουργέ

να είστε βέβαιος ότι δεν θα πληρώσω φράγκο! Οπως δεν πλήρωσα και σε όλες τις άλλες (δύο ή τρεις) περαιώσεις που μου στείλατε, εσείς, ο κ. Σημίτης και το Κωστάκη.

Για τους εξής λόγους:

Πρώτον: εσείς και ο Υπουργός σας, κ. Παπακωνσταντίνου, λέγατε ότι οι περαιώσεις είναι ανήθικες.

Δεύτερον: Δεν παραδέχομαι ότι είμαι κλέφτης. Απαιτώ να με ελέγξετε κι όχι να με συκοφαντείτε.

Τρίτον: την ανικανότητά σας να ελέγξετε τους φοροφυγάδες σε συνδυασμό με την προθυμία σας να ληστέψετε αντ' αυτών τα νοικοκυριά, δεν θα τη (συν)πληρώσω εγώ, ούτε ως συνένοχος με την υποταγή μου ούτε ως ηθικός αυτουργός με τη συναίνεσή μου.

Τέταρτον: Δεν ντρέπεσθε;

η συνέχεια στην

...περαίωση του τόπου...



αναρτήσεις υπέρ της αποχής την κυριακή 14 Νοε 2010

τι κάνει η αποχή στο τραινάκι του Λαζόπουλου....

το μπουρδέλο

έλα τα μαλακιστήρια...

ξενόδουλοι και κομματόσκυλα το σύνολο των εκλογέω...

να βουλιάξει το λεκανοπέδιο





0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου