Το Καθεστώς του Γ. Παπανδρέου ακολουθεί ασυγκράτητο τον άκρως επικίνδυνο δρόμο του ‘’δορυφόρου’’ του Ισραήλ ,πράγμα που εγκυμονεί μείζονες περιπέτειες στο άμεσο μέλλον αλλά και άκρως επιζήμιες εξελίξεις στα εθνικά μας θέματα.

Κυριακή 14 Νοεμβρίου 2010

αποχής το τελευταίον ανάγνωσμα


δεν έχω ψήφο για τον κ. Σγουρό,
του αρκεί η ψήφος του κ. Καρατζαφέρη,

ούτε ψήφο για τον κ. Κικίλια έχω,
του αρκούν οι Χρυσαυγίτες συνεταίροι του κ. Κακλαμάνη.

Ούτε για το πετ στο οπενγκόβ του Γιωργάκη,
τον κ. Καμίνη έχω ψήφο.

...και πάντως δεν έχω ψήφο για τα ανδρείκελα
που κατήργησαν το Σύνταγμα
κι έστησαν στη θέση του ένα Μνημόνιο για έναν Μολώχ κι έναν Μαμωνά.




«Πατρίς είναι μία λέξις διά της οποίας όλοι κοινώς εννοούσι την γην,

εις ην εγεννήθησαν,

οι μόνον ελεύθεροι όμως δύνανται να καταλάβωσι την μεγάλην αυτής σημασίαν,

και διά τούτο οι δούλοι αδιαφόρως προφέρουσι τοιούτον όνομα».



ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΟΜΑΡΧΙΑ

ΑΝΩΝΥΜΟΥ

ΤΟΥ

ΕΛΛΗΝΟΣ

ΗΤΟΙ ΛΟΓΟΣ

ΠΕΡΙ

ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ


...από το...

Μα οπωσδήποτε φροντίζει η Σύγκλητος την Αποικία




εάν επιθυμήτε διαβάστε και το
...της αποχής το πρότελευταίο ανάγνωσμα...





2 σχόλια:

tiktos είπε...

Γι αυτό δεν πρόκειται να προκόψω ποτέ...
Πως και δεν το σκέφτηκα νωρίτερα;;;
ψήφος=μήνυμα
μήνυμα=SMS
να τους στείλω τα παπάρια μου με MMS

bbimbo ( PR PROFILE ) είπε...

χαλάρωσε τίκτε,χαλάρωσε..:-))))
μπόρα είναι θα περάσει..,
μισή μέρα έμεινε..;-)

..πολύ ωραίο το ποιηματάκι που ανέβασες..!!!

Δημοσίευση σχολίου