Το Καθεστώς του Γ. Παπανδρέου ακολουθεί ασυγκράτητο τον άκρως επικίνδυνο δρόμο του ‘’δορυφόρου’’ του Ισραήλ ,πράγμα που εγκυμονεί μείζονες περιπέτειες στο άμεσο μέλλον αλλά και άκρως επιζήμιες εξελίξεις στα εθνικά μας θέματα.

Πέμπτη 4 Μαρτίου 2010

Jeffreys Diary from...


Πέμπτη 4 Μαρτίου 2010

η νονά μου η Goldman Sachs
...όταν έμαθε για τα νέα μέτρα/ευκαιρίες...

greek statistiks
&
greek sadistiks

παρήγγειλε μιά εμπεριστατωμένη έρευνα
της τάξεως των 5 δις...
και
...αμέσως μετά ανακοίνωσε...



ότι

jumbo είναι τα καλύτερα
hedge funds
τα έχουν μεγαλύτερα
τα αυγά
CDS



και εγώ για να την ευχαριστήσω
της έστειλα μια


digi-cardpostal

με όλα τα καλά του αιγαίου πελάγους
και
νησιώτικα τραγούδια
για το πάσχα

και την παρακάλεσα



...βαφτιστήρι είμαι νονά μου...

τάξε μου
τάξε μου

jumbo governing
(διακυβέρνηση)
τάξε μου

...jumbo
(ΔΝΤ)
μια ώρα αρχίτερα
( νονά)
τα 'χουν μεγαλύτερα
τα ωά...



Ούτε ένα ευρώ από τις γερμανικές και γαλλικές τράπεζες

Πουλήστε τα νησιά και την Ακρόπολη


.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου