Το Καθεστώς του Γ. Παπανδρέου ακολουθεί ασυγκράτητο τον άκρως επικίνδυνο δρόμο του ‘’δορυφόρου’’ του Ισραήλ ,πράγμα που εγκυμονεί μείζονες περιπέτειες στο άμεσο μέλλον αλλά και άκρως επιζήμιες εξελίξεις στα εθνικά μας θέματα.

Δευτέρα 22 Μαρτίου 2010

take three

...ένα χρόνο μετά...


...ξανά μανά τα ίδια...
...γίδια...





ΔΥΟ ΤΡΙΣ ΚΑΙ ΤΡΙΑ ΤΡΙΣ ΠΟΣΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ..???



ΠΡΙΝ 10 ΜΕΡΕΣ ΠΕΡΙΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑ
(στο ας μας απαντήσει ο κύριος Σανιδας )
ΟΤΙ
Η ΚΥΡΙΑ ΜΕΡΚΕΛ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΤ
ΧΡΕΩΣΑΝ ΤΗΝ ΕΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟ 2008

( ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΤΑ ΚΡΥΦΑ )

ΜΕ ΔΥΟ ΤΡΙΣ ΔΟΛΛΑΡΙΑ
(1,... Η MΠΟΥΝΤΕΣΒΑΝΚ και 0,.... Η ΕΚΤ)

ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΝ
ΤΟ ΤΟΚΟΓΛΥΦΙΚΟ ΤΟΥΣ ΣΥΣΤΗΜΑ,

ΦΙΛΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕ ΝΟΜΙΣΕ ΟΤΙ ΥΠΕΡΒΑΛΛΩ
ΚΑΙ ΖΗΤΟΥΣΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ...:-)



ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ Spiegel (G20 wollen 19 Millionen neue Arbeitsplätze schaffen)

( ...ο σώζων εαυτόν σωθήτω... )

ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΑΝ ΤΑ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΑ ΤΗΣ G20
ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΘΑΥΡΙΑΝΗ
ΣΥΝΑΞΗ ΤΗΣ ΜΑΦΙΑΣ

(ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Η ΜΕΡΚΕΛ ΖΗΜΙΑ ΣΤΟΝ ΜΠΡΑΟΥΝ)

ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΘΑ...

(Η ΠΟΥΣΤΙΑ/ΠΟΥΤΑΝΙΑ ΕΙΝΑΙ Σ΄ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΑ..)

ΖΗΤΗΘΕΙ ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΕΚΤΑΜΙΕΥΣΗ/ΔΑΝΕΙΣΜΟ ΑΠΟ ΤΗΝ FED 2 ΤΡΙΣ ΔΟΛΛΑΡΙΩΝ....????

(... ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΘΕΝΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΤΩΡΑ
Η ΠΟΝΗΡΗ ΚΑΙ ΑΝΗΘΙΚΗ ΚΥΡΙΑ ΜΕΡΚΕΛ ,
ΝΑ ΤΑ ΦΟΡΤΩΣΕΙ ΣΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΧΩΡΕΣ ΤΗΣ ΕΕ ,
ΟΠΩΣ Η ΧΡΕΩΚΟΠΗΜΕΝΗ ΟΣΟΝΟΥΠΩ ΕΛΛΑΔΑ
ΚΑΤΑ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΤΗΣ...)



ΟΙ ΕΓΓΛΕΖΟΙ ΤΟ ΔΙΑΨΕΥΔΟΥΝ ΩΣ ΕΞΗΣ..:

ΕΙΝΑΙ ΛΕΝΕ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΣΥΖΗΤΗΣΕΩΝ ΤΟΥ 2008...!!!

(ΔΗΛΑΔΗ ΠΑΡΑΔΕΧΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΕΙΧΑΝ ΠΛΗΡΗ ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΕΠΕΡΧΩΜΕΝΗΣ ΚΡΙΣΗΣ
ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΚΡΑΧ ΗΤΑΝ ΠΡΟΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΟ..)



Σ' ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΖΑΡΛΙΚΙ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ....


( ΝΕΑ ΓΙΑΛΤΑ...???? )

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΙΑ ΤΡΙΣ ΔΟΛΛΑΡΙΑ
ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΠΛΑΝΗΤΑΡΧΗ
ΠΟΥ ΤΑ ΑΠΑΙΤΕΙ ΜΕ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΛΙΚΙ / DE FACTO,
ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΧΩΡΕΥΕΙ ΣΤΟ ΤΑΨΙ
(που έλεγε η γιαγια μου..)



ΓΙ' ΑΥΤΟ ΣΑΣ ΡΩΤΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ..:

ΔΥΟ + ΤΡΙΑ ΤΡΙΣ ΠΟΣΟ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ..???

ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΘΑ ΜΑΣ ΧΡΕΩΣΟΥΝ..???



Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Hasta la Vista PatronΤΟΥ ΠΑΣΟΚ

ΚΑΙ Η ΥΠΟΥΡΓΟΣCUTE EMO ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ

ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ο/η ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΟΥ ΑΥΝΑΝΙΣΤΑΝ...?

(ΟΧΙ ΟΤΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ από της ιδρύσεως του Ελληνικού κράτους ...ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ
ΑΛΛΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΕΜΕΝΑΔΕΣ)



Press Freedom Index 2008

4 σχόλια:

grsail είπε...

Τι σου έκανε η κοπέλα καλέ ;
Για μερικά δις κάνεις έτσι ;

Ο Νοστραδαμος το είπε: Θα το βρούμε από κόρη παππά το 2012 :-))

bbimbo ( PR PROFILE ) είπε...

..εγώ,grsail,...???!!!???

..εσείς και εκείνος ο γαπ-γαπ...
..πέσατε να την φάτε την μερκελίνα μου...
..κι' ούτε νοιαστίκατε για μένα τον πτωχό...
..τι θα γίνω μόνος στα ξένα...
..λες και αν ήταν στη θέση της κάποια άλλη...
..θα μοίραζε τα λεφτά σε σας...

..όμως εγώ...
..εγώ την μερκελίνα μου την αγαπώ...
..κορώνα στο κεφάλι μου την έχω...
..δεν σας μαρτυράω όμως σε ποιό..:-)))))))))))

Odyssey είπε...

ληγμένα παίρνεις , πριν γράψεις κάτι;

bbimbo ( PR PROFILE ) είπε...

ληγμένα του πασόκ εννοείς οδυσσέα μου..???

Δημοσίευση σχολίου