Το Καθεστώς του Γ. Παπανδρέου ακολουθεί ασυγκράτητο τον άκρως επικίνδυνο δρόμο του ‘’δορυφόρου’’ του Ισραήλ ,πράγμα που εγκυμονεί μείζονες περιπέτειες στο άμεσο μέλλον αλλά και άκρως επιζήμιες εξελίξεις στα εθνικά μας θέματα.

Κυριακή 19 Σεπτεμβρίου 2010

λογοκρισία



...Άνεργοι gap-o- δημοσιογράφοι ...
λογοκρίνουν το παρακάτω σχόλιο

{ γιατί..?!?
στην ελλάδα όπως και στις άλλες χριστιανικές χώρες αντιμετωπίζονται με όμορφο τρόπο..???????????????
(κούνεβα,αλεξανδράτου,μενεγάκη,κτλ)
μφχ. }

...πού να δουν αυτό...

...το gapισμα του καθεστώτος είναι γνωστό εδώ και χρόνια,
από τότε που ο κύριος τέντες ήταν φοιτητής,και πολύ παλαιότερα...
φυσικό επόμενο είναι να γνωρίζει ο κος εισαγγελεύς..:

- ποιά εισαγγελία gapιέται σήμερα,ποιά αύριο και πόσο πολύ -

ρωτήστε τον λοιπόν αν αύριο δευτέρα θα gapιθεί στο δικό σας σπίτι ή του γείτωνα..



Η αναφορά στάλθηκε στις 22/04/09 και τρεις μήνες αργότερα ο Συνήγορος ζητά εγγράφως από την ΕΛ.ΑΣ. να διερευνηθεί «το κάτα πόσον οι περιγραφόμενες πράξεις και παραλείψεις αστυνομικών, ή ποιες εξ αυτών, έλαβαν χώρα υπό την εποπτεία και ευθύνη δικαστικών αρχών».

Τι έχει γίνει από τότε; Η καταγγέλλουσα κλήθηκε σε εξέταση στη ΓΑΔΑ τον περασμένο Μάιο όπου δήλωσε ότι μπορεί να αναγνωρίσει τον αστυνομικό ο οποίος την απείλησε με... εκπαραθύρωση από τον 7ο όροφο, αλλά της απάντησαν ότι η κατάθεσή της ήταν αρκετή καθώς αυτή είναι η συνήθης διαδικασία! Εκτοτε αναμένει το πόρισμα της έρευνας.

Τα περιστατικά που καταγγέλλει η γυναίκα, η οποία είναι εθελόντρια στη Διεθνή Αμνηστία και πρόσφατα ανέλαβε τον συντονισμό των προγραμμάτων της Ελληνικής Δράσης για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα σε σχέση με τις φυλακές και αφορούν κυρίως την υποστήριξη γυναικών κρατουμένων, φέρεται να έγιναν τον Σεπτέμβριο του 2008.

Κατά τη διερεύνηση υπόθεσης σε βάρος του αρραβωνιαστικού της, για την οποία «δεν είχα γνώση έζησα επί πέντε ημέρες τι θα πει απάνθρωπη μεταχείριση».

«Μου πήραν τα στοιχεία, αλλά δεν είπαν για ποιο λόγο ήμουν εκεί. Μετά, με πήγαν πίσω στο διαμέρισμά μου έξι αστυνομικοί και μια γυναίκα από το δικαστήριο. Πράγματα είχαν καταστραφεί, άλλα είχαν κατασχεθεί. Πίσω στη ΓΑΔΑ περίμενα όλη νύχτα. Δεν είχα τα φάρμακά μου, πάσχω από διαβήτη, υψηλή πίεση στο αίμα, θυρεοειδή και προλακτίνομα και χρειάζομαι τακτικά φαγητό και φάρμακα.

Την επομένη με ανέκριναν πάλι χωρίς να μου προσφέρουν δικηγόρο. Μου αρνήθηκαν να τηλεφωνήσω στη δουλειά μου, έβαλαν "λόγια στο στόμα μου", προσπάθησαν να με κάνουν να ομολογήσω ότι γνώριζα τις δραστηριότητες του αρραβωνιαστικού μου. Μας πήγαν στα δικαστήρια τρεις φορές χωρίς δικηγόρο. Οταν η πρεσβεία μου ενημερώθηκε, δεν μπορούσα να τους πω τι είχε συμβεί. Υποσχέθηκαν να μου παράσχουν δικηγόρο αλλά ήταν αργά, όλες οι καταθέσεις είχαν ήδη δοθεί. Ο δικηγόρος εμφανίστηκε στην τελευταία διαδικασία στο δικαστήριο στις 8/9/08, όταν αφέθηκα ελεύθερη».

Αποτέλεσμα αυτής της περιπέτειας ήταν «να καταστραφώ. Εχασα τη δουλειά μου, το διαμέρισμά μου, ο πρώην σπιτονοικοκύρης μου ζητάει χρήματα για τις φθορές που προκλήθηκαν κατά την ερευνα».

Πάντως, σε ό,τι αφορά τη διαχείριση τέτοιων υποθέσεων από τον Συνήγορο του Πολίτη, ο κύριος Καμίνης κοιμάται και τον παίρνει,
εδώ και χρόνια,
τον άξιο μισθό του

Δεν κοιτάμε τα χάλια μας σαν λαός και σαν χώρα




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου